2009. január 29., csütörtök

Nigella receptjei!

Mindennap benézek, és megnézem hogy miket készítenek a blogos ismerőseim. Egyre több és több blogot fedezek fel, ami nekem vmiért nagyon tetszik. Az egyiknek a stílusa, a másiknak a kreatívitása, sorolhatnám.....Ma megint szert tettem egy kedvencre:
http://lilireceptek.freeblog.hu/archives/2008/12/ Nagyon örültem Neki, mert nagyon szeretem Nigellát, és ha tehetem minden adást megnézek.Több könyve is meg van, amit szívesen lapozgatok. Ebben a receptgyüjteményben Lili nagyon sok receptet tett fel magyarul,aminek szívből örültem!
Sajnos írni nem sok kedvem volt, mert a nagyobbik lányom influenzás lett, és szegényt nagyon megviseli.Magas láz, torokfájás, és most már olyan csúnyán köhög, hogy holnap visszem is vissza a doktor nénihez, nehogy tüdőgyuszi legyen a vége:(

Nincsenek megjegyzések: