2009. január 8., csütörtök

Mit olvastunk 2008-ban?

Ez egy nagyon jó kérdés!Bodzától kaptam! Köszönöm!

A játékszabályok:

1. Írd le annak az öt könyvnek a címét, amit 2008-ban olvastál.
2. Nevezz meg öt embert, és értesítsd őket.
3. Linkelj vissza erre a bejegyzésre.

Imádok olvasni, gyerekkorom nem volt vmi rózsás és hamar felfedeztem, hogy az olvasás egy egész más világba repít, és amig olvasok addig is megszünik körülöttem a valóság, és beleképzelhetem magam az éppen aktuális könyv főhősének világában.
Nagyon jókor jött a kérdés. A főiskolai tanulmányaim miatt olvastam pár könyvet, ami nem mindig kötött le, és nem is mindig kimondottan érdekelt, de hát muszáj....persze volt köztük ami érdekes is volt, és még hasznosítani is tudtam a valós életemben. Ezek gyerek lélektannal, meg pszihológiával, kapcsolatos könyvek.
A nyáron gardrobot pakoltunk a párommal, és miután rengeteg könyvünk van,- sajnos egy csomó dobózolva van mert nem tudjuk hová tenni- neki láttunk csemegézni.
Előkerült gyerekkorom kedvenc regénye:
Posson Du Terrail:
Rocambole élete és kalandjai I.II.III. három kötetes kaland regény
Egy francia vicomte élete az 1800-1850 években.
Nagyon szerettem, 17-18 éves koromban egymás után többször is elolvastam. Most érdekes volt újból végig olvasni!
folyt.köv....

1 megjegyzés:

Gree írta...

Játékra hívlak.
Játékszabály nálam.:D