2009. január 18., vasárnap

Az előbbi folytatása....

Sajnos nem sikerült, ezt a dolgot, úgy folytatnom ahogy szerettem volna. A számítógépes ismereteim itt elakadtak. Igy nem tudom tovább ajánlani, de azért befejezem....
A másik regény szintén egy gyerekkori kedvenc volt. Ez Balatonfüreden maradt, Apukám feleségénél, és miután a visszakérésre nem volt mód elkezdtem megkeresni. Ez a regény még a régi delfin könyvek sorozatának egy oszlopos tagja volt. Sajnos a szerzőt nem tudom, mert nagyon elpakoltam de a címére emlékszem.
Az ifjú mesterdetektívek
Nagyon szerettem, rengetegszer elolvastam. A regény 3 fiatalról szól 12-13 évesek, és az egyik kisfiú detektívnek készül:) Persze mindenre figyel ami a kisvárosban történik, és neki köszönhetően két igazi büntényre is sor kerül a regényben.
Ezeken a regényeken kivül, nem igen volt időm többre..... De egyszer talán majd időskoromban lesz időm kiolvasni Ken Follett összes regényét, mert Ő az egyik kedvenc iróm.

Nincsenek megjegyzések: