2008. december 14., vasárnap

Mandulamag és a karácsonyfa......



Itt még töltetlenül.



Készül a mandulamag és persze segítséggel!!!:)



Bea barátosném tegnap nagyon nagy örömöt okozott nekem. Először is mert meglátogatott, és ez nagyon jó, másodszor mert kaptam Tőle egy gyönyörű piros fenyőfa gyertyát, harmadszor mert sok sok darált diót hozott!!! Darált diót:) konyhakészen, sütésre várva érkezett több zacskóval! Ezen felbuzdulva a lányokkal megsütöttük azt a sütit amit már évek óta szerettem volna elkészíteni:)A mandulamagot.Nagyon fini, csak kicsit macerás, mire minden formát megtöltök és utána öszze illesztem a krémmel, nem kis idő.De megéri, mert az eredmény rendkívül fincsi!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hahóóóó!

Luluval mi van? A képen sokkal jobban néz ki szegénykém, mint amikor ott jártam!

Lilluska69 írta...

Reggelre elmúlt minden:)
Jól van, még egy kicsit fáj a hasa!