2008. november 9., vasárnap

Karácsonyi készülődés.....

Gondolom mindenki készülődik már ha fizikálisan nem is ,de gondolatban igen, a karácsonyra.
Én már hetek óta tervezem, gondolkodom, hogy milyen ajándékokat vegyek, csináljak a családnak. Ja és a lényeg mi legyen a karácsonyi menü:)
Ezt az ünnepet azért szeretem, mert már december 1.-én feldíszítjük a lakást, és innen már az egész hónap az ünnepről szól.
Szeretem az illatokat, a melegséget amit a feldíszített lakás okoz, és azt a csipetnyi izgalmat ami végig kiséri az egész hónapot egészen Szent Estéig.

Tavaly nagyobbik lányom azt kérte, hogy szóljak a Jézuskának, hogy jövőre ne tiszta piros legyen a karácsonyfa.
Már majdnem 8 éves, és szerintem tudja, hogy a Jézuska csak a szívünkben él, de hinni akar benne, hogy mindent a Jézuska hoz.:)
Mondtam Neki, hogy miután a Jézuskának nagyon sok dolga van, örül, ha a nagyobb gyerekek segítenek Neki a fa díszítésében, ezért az idén Nekünk kell díszíteni a fát, és a Jézuska csak az ajándékot teszi alá.
Nagyon aranyos volt és ennek nagyon örült, mondta hogy Ő már eddig is sokat segített volna a Jézuskának, de hát Neki nem szólt:)
Így aztán elkezdtem karácsonyfákat nézegetni, hogy milyen is lehet egy karácsonyfa ami nem tiszta piros:)














Nincsenek megjegyzések: