2008. november 27., csütörtök

Christmas Barbie





Ma a Lulu lányom írt egy kívánság listát a Jézuskának. Az egyik kérés egy karácsonyi Barbie volt.Találtam egy filmet The Christmas Carol címmel, valószínű még nincs magyar szinkronnal, de ennek még utána kell néznem! Nagyon szép Barbiek vannak, majd meglátjuk mit hoz a Jézuska:)
Gyerekkoromban én sosem voltam oda a Barbikért, igaz akkor még itthon nem volt kapható. Édesapám húga küldött egy Olimpiai Barbiet Ausztráliából. Gyönyörű volt, több váltás ruha volt rajta,kis retikülje is volt, amiben olimpiai aranyérmek voltak.Beraktam a vitrines szekrénybe és csak gyönyörködtem benne,de soha nem játszottam vele. Aztán jöttek az unokatesók, és egyszer az egyik-nem voltam otthon- megmosdatta málnaszörpbe, majd fodrászosat játszott, és hajat is vágott Neki.:( A szívem szakadt meg.....

Nincsenek megjegyzések: